Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 09:55:52 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/01335 aadressile Harju maakond, Männiku küla, Männiku tee 145 // 
Tallinn-Lelle 9,8-27,4 km // Saku vald, Kasemetsa küla 15 // 18 // Kajamaa 
küla, 11342 Saku-Tõdva tee // Vana-Kivisilla // Kasemetsa küla, 11342 
Saku-Tõdva tee // Kiipsu tee (Elektrikaabel) ja soovib teie arvamust 
eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 2.1. Kavandatav kaabitrass asub riigitee, 
11342 Saku-Tõdva tee, kaitsevööndis (30 m äärmise sõiduraja välimisest 
servast); läbib Tallinn-Lelle raudtee maad ja selle kaitsevööndit (30 m 
äärmise rööpme teljest) ning alal kitsendavad ehitusõigusi elektriõhuliin 
/AMKA.3x70+95/ kaitsevööndiga (2 + 2 m); sideliin /ELV/ kaitsevööndiga (1 + 
1 m); kõrgepingeliin /35kV AS-70/ kaitsevööndiga (25 + 25 m) ja 
maaparandussüsteemi maa-ala /Saku soo/.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27277422>  (menetlus nr: 
474025), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 07.03.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister